Kody z kursu a nawet więcej, łączenie z OpenGL, audio, tekst, mapa kafelkowa, własny kursor, myszka i ikona.
Lekcja 1.0.0 Allegro5 - pierwsze okno.
Przykładowy kod tworzenie okna,wyświetlanie bitmapy.Mała zachęta.
Lekcja 1.0.1 Allegro5 - środowisko, biblioteka, itd.
Krótki opis biblioteki, różnice pomiędzy poszczególnymi wersjami, co jest nam potrzebne aby rozpocząć naukę.
Lekcja 1.0.2 Allegro5 - pobieranie i instalacja.
Króciutko skąd pobrać, jak zainstalować,jakie liby dodać i gdzie, oraz jak "z linkować".
Lekcja 1.0.3 Allegro5 - pliki nagłówkowe, inicjowanie Allegro, kolory
Opis nagłówków, okien dialogowych, zastosowanie kolorów, flagi jakie możemy wykorzystać przy tworzeniu okna.
Lekcja 1.0.4 Allegro5 - klawiatura i time.
Prosty przykład wykorzystania klawiatury i funkcji time do przemieszczania kwadracika.
Lekcja 1.0.5 Allegro5 - prymitywy
Figury geometryczne które
możemy tworzyć za pomocą prostych funkcji.
Lekcja 1.0.6 Allegro5 - bitmapy
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz